رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

روزهای آخر اسفند و تب و تاب عید

1391/12/28 18:48
نویسنده : مامان مژگان
235 بازدید
اشتراک گذاری

شیرن مامان

اسفند داره به پایان می رسه و بوی عید داره به مشام می رسه .من همیشه عاشق عید بودم و تو این سالها که با باباجون و تو بودم بهترین عیدهای زندگیم رو گذروندم.

عید امسال سومین عیدیه که تو با ما هستی (عید دو سال قبل تو دل مامان بودی). مامان به شدت سرش شلوغه. کلاس هام ، خونه تکونی و خرید عید.حتی وقت نداشتم وبت رو به روز کنم. حس اومئن عید ، حس فوق العاده اییه. 

ان شاالله بعد عید می آم و کلی عکس و مطالب جدید برات می ذارم.

راستی کلی لباس جدید و خوشکل با کلی زحمت و گشتن برات پیدا کردم.قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
22 فروردین 92 14:38
سلام به دوست و همکار گلم امیدوارم حالتون خوب باشه وبلاگ دختر قشنگت رو دیدم امیدوارم همیشه زنده و پاینده باشه و سایه شما و همسر محترمت روی سرش باشه از طرف من دختر گلت رو ببوس.