رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

عکس های رها سری یازدهم

1392/3/7 14:02
نویسنده : مامان مژگان
428 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان.از دیروز تا حالا داری اتفاق مهمی رو تجربه می کنی.دارم تو رو از شیر می گیرم.خیلی استرس داشتم فکر می کردم خیلی اذیتم می کنی.اما تا حالا که عالی بودی.فکر می کردم شب نتونم بخوابونمت.اما خیلی آروم اومدی بغل مامان و برات قصه ی روز به دنیا اومدنت رو گفتم تا خوابیدی.خدارو شکر اصلا هم بهانه نگرفتی و واسه شیر خوردن هم بغلم نیومدی.وقتی بهت گفتم تلخ شده ،فقط تا ظهر دیروز اومدی وامتحان کردی، از دیروز بعدازظهر تا حالا دیگه اصلا سراغش هم نیومدی.خیلی نگران بودم خدا رو شکر از این تجربه ی بزرگ سربلند بیرون اومدی و خوب این موضوع رو پذیرفتی.نشون دادی چه دختر قوی ومقاومی هستی.یه دنیا دوست دارم.

دخترم در حال خاک بازی تو جنگل سرخه حصار

 

 

 

 

 قربونت برم که یه جا نمیشینی تا ازت عکس بگیرم/

 

 

 نازتو بخورم عاشق سرسره شدی. از وقتی کارتون پوکویو رو دیدی ترست ریخته و از سرسره خوشت اومده.

 

 

 داری از سرسره برعکس میری بالا.وروجک مامان

 

 لب و لوچه شو چقدر کثیف شده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saba va ahlebiet
8 خرداد 92 14:14
ای خدااا تو چقد بزرگ شدی چقد خوشگل شدی فدات بشم لباست چقد بهت میاد عسل طلا
ghazal
8 خرداد 92 14:17
الهی من قربونت برم تو عشق منی دلم برات یه ذره شد اتل متل گزنه مه دل تسه بزنه اتل متل ترش اش مواظب خودت باش


خیلی قشنگ بود شعرت خواهری.
مامان شایان
12 خرداد 92 3:06
مبارک باشه رها جون،خوشحالم که زود یادت رفته. شایان وروجک هنوز بعضیوقتها بهانه میگیره


نه مژگان جون هنوزز هم فیلش یاد هندستون می کنه مخصوصا شبا موقع خواب.