رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

شعر خوندن رها بلا!!!!

1392/3/26 10:46
نویسنده : مامان مژگان
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان ، مثل طوطی شده ، هرچی مامان میگه تکرار می کنه اما دیگه ازشون استفاده نمی کنی، مگه اینکه از کلمه ایی خوشت بیاد.دیروز همش به مامان می گفتی: دست نزن ای شیطون.

وروجک، من شیطونم یا تو ؟ تو که همه ی زندگی مامان رو به هم می ریزی؟قربونت برم

دخملم کلی شعر هم بلده بخونه ،تونستم یه بار ازت فیلم بگیرم واین شعر هارو که خوندی، رو بنویسم.نتیجه اش این شد!

"چوب چوب اِ گردن گِدی تن دست دست دو تا پا اَگُش ها جوبابها بعدش میگی هورااااا"(نمیدونم چرا این شعر رو از چشم چشم شروع نمی کنی با اینکه همه ی کلماتشو بلدی!!!)

" اَگُشت اشاره تو کجایی مَ ایجام مَ ایجام از خُ براتون اوبی خوام "(این شعریه که اینطوری می خونیش: انگشت اشاره تو کجایی من اینجام من اینجام از خدا براتون روز خیلی خوبی من می خوام)

عمو زنجیر باف رو تازه چند روزه یاد گرفتی واینطوری می خونی: "عمو زنجی با پشت کو انداختی بعدش هم هورا میگی و به خودت می گی آفرین"

شعر ایران ای سرای من از ترانه های همای رو هم اینطوری می خونی: "اییییییییران  ای سَ ای من دآکت طوای من   جااااابیدان بهش من عشت کی میا مَ"

شعر" آب آبی دریا آبی آسمان آبی" از شعرهای عمو فردوس رو هم خیلی خوب می خونی.

"ما گُلیم ماسنبلیم ما بچه های ببلیم با میشیم بَبِ ه میشیم با میشیم بَبِ ه"

 

 

اینم شعر عاشقم من " عاشق من عاشگی بی قرا  مَ  به لبخندی از تو خُرسَ  ندم مهر تو ای مه "بقیه اش رو سخت تلفظ می کنی نمی تونم بنویسم.

 دخترم رفته بالای جاروبرقی !!! از جاروبرقی به عنوان ماشین استفاده میکنی؟؟؟

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ghazal
27 خرداد 92 11:48
بلبل من دلم برات خیلی تنگ شده


عزیز دل خاله ما هم دلمون واست یه ذره شده
هدی مامان پرهام
30 خرداد 92 19:34
آفرین به این دختر باهوش و با استعداد
مامان شایان
31 خرداد 92 0:04
ماشاا... رها جون باهوش. چقدر شعرهای خوشگل بلدی.
خاله سمیرا
5 تیر 92 16:04
یعنی عاشقتم . بلبل خاله . پس کی می خوای اسم منو یاد بگیری