رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

درباره ی دخترم

1392/11/28 20:38
نویسنده : مامان مژگان
181 بازدید
اشتراک گذاری

قند و عسل مامان،دختر نازم،فرشته ی کوچیک خوشبختی ما

این روزا خیلی سرم شلوغه خیلی وقت ندارم که وبت رو به روز کنم.داریم همه ی تلاشمون رو می کنیم تا آینده ی مطمئن تری برات بسازیم تا احتمال نگرانی هایی که ممکنه در آینده برات بوجود بیاد رو کاهش بدیم.تلاش از ما بقیه اش هم به خودت بستگی داره .ما تو رو به خدای بزرگ و مهربونی که، در تمام لحظه های زندگیمون حضور پر رنگ داشت و ما رو از هر بنده ای بی نیاز کرد ،می سپاریم.

دختر نازم این روزا خیلی حرف زدنت پیشرفت چشم گیری کرده،گاهی چیزایی می گی که خیلی برامون عجیبه و از شنیدنش لذت می بریم.

خیلی خوب احساساتت رو بروز می دی ،البته برای من و بابا.

همش می آی منو می بوسی و ازم می خوای ببوسمت و به می گی : دوست دارم یا عاشقتم.البته چون من خیلی اینو تکرار کردم ، ازم یاد گرفتی.

الان رفتی حمام،(که من تونستم پشت کامپیوتر بشینم) داری صدام می کنی :مامانش!(به جای مامان،مامانش بهم میگی.به بابا هم میگی :پاپاجون)

خیلی به وسایل مکانیکی علاقه داری،به جعبه ابزار باباجون.موندم با این سلیقه ی گسترده ای که داری می خوای به سمت چه رشته ای بری:موسیقی،اواز، مکانیک،ریاضی یا زبان؟ نمی دونم ولی برات بهترین ها رو آرزو می کنم.امیدوارم هر راهی رو که انتخاب می کنی تا آخرش بری  و موفق باشی و البته خوشحال.

خیلی خیلی دوست دارم .با اینکه یه روزای خیلی خیلی شیطنت می کنی و خیلی اذیت میشیم ولی می دونم این تقصیر ما ست که تو محیطی کوچیک نگهت داشتیم و انتظار داریم انرژیت رو تخیله نکنی.به جای اینکه تحمل و صبر خودمون رو بالا ببریم از تو انتظار درک داریم که این متاسفانه شده مشکل بزرگ بچه های این دوره.ولی من همیشه عاشقتم حتی وقتی خیلی از دستت عصبانیم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمیرا
16 آذر 92 14:12
آفرین به شما مامان و بابای خوب . البته دخملی گاهی وقتها به خاله هم ابراز علاقه میکنه بوسش میکنه
بابای رها
27 آذر 92 19:39
خسته نباشی مامانش. قول میدم هر چه زودتر این مشکل رو حل کنم و همه با هم بریم یه جای خوش آب و هوا تر . ان شاالله