رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

آزمایشگاه

1389/10/9 12:17
نویسنده : مامان مژگان
161 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

امروز 9دی1389هست.من و مرتضی با هم رفتیم آزمایشگاه منفرد تو خیابان نبرد.فهمیدیم که باردارم.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

به حساب خودمون 3هفته از مدت بارداریم می گذره.هورابا این حساب باید نی نی مون شهریور بدنیا بیاد.

خیلی خیلی خوشحالیم.تو اینترنت کلی سرچ کردم و مطالب بارداری پیدا کردم.حالم خیلی خوبه. عزیز دلم اگه خونواده مامان بفهمند خیلی خوشحال میشن.اونها مدتهاست که منتظر بچه دار شدن من هستند ولی ما مقاومت می کردیم وهمش می گفتیم سال 90 وبالاخره به قولمون عمل کردیم. من وبابا تصمیم گرفتیم تا مدتی این موضوع رو به کسی نگیم.من از همین الان منتظر اومدنت هستم خیلی دوست دارم. 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

        

خدا رو شکر وسپاس برای تمام نعمت هایی که به من داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)