رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

6ماهگی

1391/1/13 12:05
نویسنده : مامان مژگان
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

هورا دخمل ناز من ماهه شد.مامان قربون دختر نازش بره.

عسل مامان،حسابی بزرگ شدی .واسه خودت خانوم شدی.دیگه می تونی راحت غذا بخوری، خوب میشینی ، غلت زدنت که عالی شده،سینه خیز هم که میری ،با عروسک هات هم بازی میکنی،یاد گرفتی که همه چیز رو با زبونت تست کنی،هر چیزی به دستت می آد رو می بری به طرف دهنت تا بتونی با مزه کردنش ،بهتر بشناسیش.قربونت بره مامان.من عاشقتم.

                                       

 

 

واکسن 6ماهگیت رو زدم.3روزه که تب داری.خیلی ناراحت میشم وقتی تو این حال میبینمت.نمی تونی زیاد شیطنت کنی ،بی حالی .قربونت برم ،یه کم تحمل کنی خوب میشی ،درعوض تا یک سالگی دیگه واکسن نداری.

راستی قدت شده 65cm و وزنت هم 7کیلو و 200 گرم.

مامان 3هفته ست که میره سر کار.البته فقط یک روز کامل ویه نصف روز.که یه روزش رو پیش خاله سمیرا واون نصف روز رو پیش بابایی می مونی .بعضی روزا خوب غذا نمی خوری ولی در کل باهاشون میسازی.با اینکه مدت خیلی کمی نمی بینمت ولی تو همین مدت هم دلم کلی واست تنگ میشه.

 

رها بلای مامان،عید خیلی نزدیک شده ،همه در حال جنب و جوش و خونه تکونی وخرید هستند.                http://www.mobin-group.com/image/reg/images/7376IMAGE63372.jpg

من هم دارم از یه طرف خونه تمیز میکنم   شکلکهای جالب آروینواز طرف دیگه خرید میکنم.قراره کلی چیزای خوشگل برات بخریم.خیلی ذوق وشوق دارم .آخه این اولین ساله که تو با ما هستی.ومن بیصبرانه منتظر اومدن عید هستم.امیدوارم یه عید خاطره انگیز برامون باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای رها
17 اسفند 90 21:29
سلام مامانی خوش سلیقه . من و باباجون خیلی دوست داریم و از اینکه از ما مواظبت می کنی بسیار سپاس گذاریم . بابائی خیلی سرش شلوغه ولی قول میده که از سال جدید برنامه کاریشو منظم تر کنه و بیشتر واسه ما وقت بذاره .تو بهترین و دوست داشتنی ترین مامان جهانی .


ممنون بابایی خوب،تو هم بهترین بابای دنیایی.من و دخترم خیلی دوست داریم.
مامان مانی
28 اسفند 90 12:33
سلام اومدم جویای احوالتون بشم دخمل ما رو ببوس


ممنون