رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

لحظه دیدار

1389/6/13 12:22
نویسنده : مامان مژگان
170 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق بی همتا

وصال او از عمر جاودان به                      خداوندا مرا آن ده که آن به

یکشنبه 13شهریور1390

دختر گلم عزیزتر از جانم حدود 3صبح دردهام شروع شد.تا اینکه 5 به بعد دردهام متوالی ونزدیک شد.به اتفاق مادرجون و بابا وخاله سمیرا رفتیم بیمارستان عرفان(تو سعادت آباد) بعد از بستری شدن حدود ساعت 9صبح دردهام تموم شد.چون دردهای کاذب بود به پیشنهاد دکتر طاهره همتی من وبابا تصمیم گرفتیم که با سزارین به دنیا بیای.بعد از چند ساعت انتظار طولانی تو در ساعت15:26 به دنیا اومدی.          

 

              نایت اسکین

 

 

 

 

                شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم    

 

                       شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 

                   در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

 

       باغ صد خاطره خندید            عطر صد خاطره پیچید                  

 

 


وصف اون لحظه برام امکان پذیر نیست.وقتی اولین بار صدات روشنیدم انگار زیباترین وبهشتی ترین صدایی بود که تا حالا می شنیدم.از شدت شوق گریه ام گرفته بود.niniweblog.comوقتی به خواهش من تو همون اتاق عمل آوردنت وگذاشتنت رو شکمم شروع کردم باهات حرف زدن.ورودت رو به این دنیای زیبا خوش آمد گفتم.ونازت کردم.پرسنل مهربون اتاق عمل از اینکه با شنیدن صدای من آروم شدی تعجب کردند.رهای من ازت متشکرم که این راه طولانی رو پشت سر گذاشتی وبه این دنیا اومدی تا من حس فوق العاده مادر بودن رو بچشم.niniweblog.comمامانی می دونم خسته شدی ته خسته تن بلاره .

 

از خدای بزرگ ممنون وسپاس گذارم که بهترین لحظه زندگیم رو با بدنیا اومدن تو رقم زد.دختر قشنگم کلمات قادر به بیان احساسات من نیستند. 

خلاصه عسل مامان ما همراه مادرجون اون شب رو در بیمارستان گذروندیم وفردا حدودساعت 13:30به خونه رسیدیم.به گفته اونهایی که تو رو دیدن تو بیشتر شبیه من بودی.ولی این مساله در مقابل سلامتی تو اصلا اهمیت نداشت.من ازاینکه تو سالم و سلامت بودی بیشتر خوشحال بودم.

     niniweblog.com

عزیزم تو موقع تولد 2کیلو و680 گرم وزن داشتی و قدت 47 سانتی متر ودورسرت33 سانتی متر بود با اینکه خیلی ریزه میزه بودی ولی حسابی تو دل برو بودی.

                    niniweblog.com

روزای اول بخاطر شرایط خاص زایمان ودردهای من و ورود تازه تو به خونه وتغییر همه چیز یه کمی سخت بود ولی خیلی زود همه چیز عوض شد و من حاضرم هزاران بار دیگه این سختی رو به جان دل بخرم تا لذت داشتن تو ودر آغوش کشیدنت رو بچشم.   

 

 

                                                   niniweblog.com

من وبابا خیلی دوست داریم و از اینکه تو وارد زندگیمون شدی خیلی خوشحالیم. با اومدن تو ما یک خونواده کامل 3 نفره شدیم.

                           niniweblog.com

ما تمام تلاشمون رو می کنیم تایک زندگی در خور وشایسته برات فراهم کنیم.

                                  niniweblog.com


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)