رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

تولد باباجون

1391/5/16 15:15
نویسنده : مامان مژگان
229 بازدید
اشتراک گذاری

13 مرداد 1391

عسل مامان،تولد بابا مصادف شده با شب قدر.واسه همین من تصمیم گرفتم که یک هفته زودتر واسش تولد بگیرم.دوستای بابا رو دعوت کردم ولی همه چیز رو از بابا مخفی کردم به همه گفتم که بابا چیزی نمی دونه.می خوام براش سورپرایز بشه.

بالاخره روز جمعه رسید .من خیلی خیلی کار داشتم (با اینکه خیلی از کارهام رو روز قبل انجام داده بودم. ).باید جوری آشپزی می کردم که بابا شک نمی کرد.واسه همین مجبور شدم وقتی تو و بابا خوابیدید کارام رو انجام بدم.

با اومدن خاله سمیرا و عمو محمد ،وقتی بابا کیک رو دید شک کرد واسه تولدشه.ولی هنوز نمی دونست کلی مهمون داریم تا بالاخره یک ربع قبل از اومدن مهمونها ، همه چیز رو فهمید.خیلی سورپرایز شد.

شب خیلی خوبی بود.خیلی خوش گذشت.امیدوارم تولد 120 سالگی باباجون مهربون رو جشن بگیریم.

باباجون ما خیلی دوست داریم.تولدت مبارک.

اینم محمد مهدی از بس که بابا رو دوست اره انگار به بابا چسبونده بودنش.

                                              

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کوزه گر
14 مرداد 91 15:01
دوست عزیز سلام. جشنواره تزیین غذای کودک شروع شد. خوشحال میشم سر بزنید.
سمانه (مامی آرشام)
14 مرداد 91 15:07
دوست کوچولوهای نازم اگر دوستم دارین میشه بهم رای بدید؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر دوستم داشتین بیلید اینجا و بهم رای بدید تا برنده بشم و مامانم را خوشحال کنم . شماره 12 منم. یادت نره دوست عزیزم شماره 12 http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
هدی مامان پرهام
15 مرداد 91 19:23
رها جون تولد بابایی مبارک عزیزم فکر کنم تولد شما 12 شهریور باشه درست گفتم؟
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 15:00
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره