رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

روزهای سردو زمستانی هفده ماهگی

1391/11/25 13:35
نویسنده : مامان مژگان
223 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان

داری هر روز بزرگتر و شیرین تر میشی و من وبابا از داشتن تو به خودمون می بالیم.وخدای

 مهربون رو بابت این نعمت بزرگ ستایش می کنیم.عزیز دل من، تو زیباترین و بهترین هدیه ی خداوند هستی  ،تو  دلیل بزرگ یا بزرگترین دلیل خوشبختی ما هستی.ما خیلی خیلی دوست داریم و همیشه در کنارت و همراهت و مشوقت خواهیم بود.

از خدای بزرگ و مهربون برات بهترین ها رو آرزو داریم.

الان که دارم اینها رو می نویسم تو مشغول خوردن انار هستی .خیلی انار (کلا میوه) دوست داری .امروز رفتی انار ها رو پیدا کردی و برشون داشتی و می گفتی :سیب، سیب.هرچی من می گفتم انار ، تو حرف خودت رو می زدی.قربونت برم یکدندگیت به مامانت رفته.

 

مامان موهای دختر خوشگلش رو بسته ،دخترم چقدر ناز شده.

 

کفشای مامان رو پوشیدی،فکر نمی کنی یه کم زوده؟قربونت برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شایان
25 بهمن 91 13:00
دختر شیطون نمیگی با اون کفشها بیفتی!
مامان آناهیتا
1 اسفند 91 16:39
سلام عزیزم
فکر کنم همه بچه ها عاشق پوشیدن کفش های بزرگترها هستن
خوشگل ناز


hamintore.mamnon k b ma sar zadid.
مسابقه
10 اسفند 91 21:20
سلام مسابقه بزرگ عكس و فيلم شروع شد 1مسابقه عكس بچه هاي شما 2مسابقه فيلم بچه هاي شما 3مسابقه صداي كودك شما كه شعر ميخواند 4مسابقه فيلم كودك شما كه شعر ميخواند 5مسابقه عكس هايي كه شما از طبيعت و... گرفته ايد همين الآن در مسابقه شركت كنيد اطلاعات بيشتر درwww.mosabeqe.niloblog.com
فرناز
17 اسفند 91 0:16
ای جان خدا نگهدارش باشه


ممنونم عزیزم
ghazal
8 خرداد 92 21:23
من عاشق مسواک زدنتم دخمر ناز شیطت از چشات میباره بلا بووووووووووووووووووس


قربونت برم خواهری مهربون دلمون واست یه ذره شده