رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

این روزهای دخترم2....

1392/11/28 20:39
نویسنده : مامان مژگان
170 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم این روزا خیلی بامزه و شیرین زبون شده.تقریبا همش در حال حرف زدنه.

قبل غذا خوردن میگی :بریم دست بشوریم.

می آی دستمون رو می گیری می بری تو آشپزخونه یا جایی که چیزی هست که می خوای ، میگی : 

چجا بریم؟(همون کجا بریم)

بعد میگی:ایناهاش،چی دیدی؟ چی می خوای عزیزم؟(یعنی من مرده ی اون از خود متشکریت هستم)

بعدش میگی:بیابغلم عزیزم 

الانم همه ی کاسه بشقاب های مامان رو کف اتاق پخش کردی و داری برامون غذا درست می کنی و بهمون می دی بخوریم.

وقتی چیزی می خوای که بهت نمی دیم میگی:دیدم! وااااااااای چه گــــــــــد خوشــــگلـــــــــــــه.

چند وقته سوره ی توحید رو یاد گرفتی و دست و پا شکسته می خونی.

شب ها هم موقع خواب "عاشقم من "و "لالایی کن که گیسونت بلنده "رو می خونی .

الانم داری" عروسک قشنگ من قرمز پوشیده" می خونی.خیلی خوب یاد گرفتی.تقریبا کامل می خونی.

یه چیزای جدیدی از مهد یاد گرفتی که زیاد خوب نیست اما خیلی بامزه میگی ،ماهم در حالی که خیلی به نظرمون خنده داره ،مجبوریم به روی خودمون نیاریم.

مثل دیشب گفتی : دروغ نگو. خداییش خیلی خنده دار بود

چند بار بستنی میخواستی و من گفتم این آخرین باره ، گفتی :آخرین باره پررو! 

منم فقط تونستم تو اون حالت تو دلم بخندم و به روی خودم نیارم تا یادت نمونه. 

این روزا بهت عکس حیوون ها رو نشونت می دیم تا اسمشون رو یاد بگیری حیوون هایی مثل:

خرس، قورباغه، اسب،گاو،پیشی،سگ،میمون، پاندا،شیر ،زرافه،حلزون،ببر،پلنگ،اردک،ماهی،ستاره دریایی و ....

چندروز قبل جلسه ایی تو مهد بود که من و بابا باهم اومدیم.فهمیدیم که خیلی دوست دارن .براشون شدی طوطی.کلی ازت تعریف کردن . به نظر می رسه تو هم خیلی دوسشون داری.هرکدومشون یه تکه کلام ازت دارن و تکرار می کن .

خلاصه کلی سرگرمی برامون درست کردی به حدی که وقت سر خاروندن نداریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمیرا
1 اسفند 92 12:26
بله بله عین بلبل حرف میزنی تازه میگی کیارش عزیزم. قربونت بره خاله