رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

شمال سری دوم

1390/10/29 12:07
نویسنده : مامان مژگان
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا، دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی، اما به آســمان نگاه می کنم. چـرا که آســمان سه نشــانه از «تـو» دارد: 
بی انتهاست، بی دریغ است و چون یک دست مهربان، همیشه بالای سرماست.

29 دی 1390

امروز به همراه مادر جون رفتیم شمال.دو ماهی بود که خونواده مامان ندیده بودنت.حسابی دور برت شلوغ بود ،تو هم که عاشق اینی که بغلت کنن و راه ببرنت.اونجا هم که این خواستت حسابی برآورده میشد.

 

اینجا یه روستاست به اسم آهنگرکلا،من و بابایی خیلی میریم اونجا.یه طبیعت آروم با کلی آبگیر وزمین های کشاورزی داره.بهم آرامش می ده و باعث میشه شلوغی های تهران رو فراموش کنم.

 

اینم کیان جون عمه.نمی دونی چقدر کیان پتوی تو رو دوست داره ،هروقت می آد پتوی تو رو می گیره وباهاش ادای عروس ها رو در می آره.قربونش بره عمه!!!

اینم دوتا عکس خوشگل از دخترم با کلی ستاره و خورشید خانوم.

 

 

عزیزم هیچ وقت فراموش نکن ما عاشقتیم.همیشه روی ما حساب کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
10 بهمن 90 21:11
سلام خوبين ني ني نازتون خوبه؟
من بلدم پوستر درست كنم
اگه دوست داشتين بهم سر بزنين
قيمت توافقي خيلي هم ارزون حساب ميكم
نمونه كارهامو هم ميتونين ببينين
به هرحال اگه نخواستين هم حتما بياين پيشم
خيلي مواظب نيني خوشملتون باشين


مرسی لطف کردید.حتما بهتون سر می زنم