رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

روزهای آخر با شمارش معکوس

1390/6/12 12:20
نویسنده : مامان مژگان
198 بازدید
اشتراک گذاری

به خدایی که در این نزدیکی ست...

سلام دختر ناز مامان

امروز 12شهریور1390 وتو دقیقا 40هفته و 2 روزه هستی.واگه خدا بخواد قراره حداکثر تا 2روزه دیگه بدنیا بیای.من وبابا خیلی منتظر اومدنت هستیم.همه چیز برای اومدنت آماده ست ما تمام تلاشمون رو کردیم تا آرامش وراحتی رو برات فراهم کنیم برای تو دختر نازم که یک سفر 9ماه رو پشت سر گذاشتی می دونم که خسته ای فضای شکم مامان اینقدر کوچیک شده که مدام در حال لگد زدن هستی.

                               niniweblog.com

عزیزم دیگه چیزی به آخرش نمونده.مامان هم خسته شده خوابیدن پاشدن غذاخوردن حتی نفس کشیدن هم برام سخت شده.مامان همه اینها رو به عشق دیدن تو وبه عشق بغل کردن تو داره می گذرونه.عزیزم لحظه دیدار نزدیکه و از شوق این لحظه حتی خواب هم به چشمم نمی آد.

                                         niniweblog.com

مادرجون اومده پیشم وبرای اتاقت یه پرده یاسی رنگ خوشگل دوخته .

دخترگلم با اون دل پاکت دعاکن که سالم وسلامت به دنیا بیارمت همه چیز آماده ومهیاست فقط مونده تو بیایی تا خوشبختی من وبابا رو کامل کنی.


این روزا همش خوابت رو می بینم نمی دونم شبیه کی هستی اصلا مهم هم نیست فقط دعا می کنم سالم باشی.

                                                             niniweblog.com

رهای مامان ما عاشقتیم.از خدا می خوایم که کمکمون کنه تا تورو به بهترین نحو تربیت کنیم.

مامانی من عاشقتم دلت قرص.می تونی همیشه و همه جا روی ما حساب کنی .مامثل کوه پشتت می ایستیم. واز هیچ تلاشی برات دریغ نمی کنیم.دوست دارم خیلی زیاد.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)