رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

خرید سیسمونی

1390/5/21 12:19
نویسنده : مامان مژگان
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جانمniniweblog.com

 

امروز 21 مرداد1390 هست. من همراه خاله سمیرا رفتیم خیابان بهار که بورس لباس بچه وسیسمونیه و برات کلی چیزای خوشگل خریدیم،عکس چند تا از لباساتو برات می ذارم.این یه سر همی با شلوار و سویشرت خیلی دوسش دارم.

 

                                                                                                                                                                                     این هم بلوز و شلوار که روش babyنوشته

 

                             

  این هم یه بلوز شلوار که روش دو تا الاغ خوشحال دارن می دوندبا کلاه و جوراب مدل زنبوری                                 

 

                                                                                                                                                                                                       این هم یه پاپوش ناز واسه دختر نازم

 

 اینم وسایل آرایشت،ست مانیکور و برس قربونت برم ایشالله یه روز ست کاملش رو برات بخرم. 

 

لیوانت

 

 این یه دندون گیر خوشگل با یه تب سنج 

 

این ظروف غذاخوریت برای تو راه و تو خیابونه.

چیزهای زیادی برات خریدم ولی نمیشه عکس همشون رو بذارم.قربون تو دخمل ناز نازیم برم.

نمی دونی که خریدنشون چقدر لذت بخش بود.هر روز کلی نگاهشون می کنم و لحظه شماری می کنم تا بدنیا بیای و این لباسهای خوشگل رو تنت کنم.عزیزم خیلی دوست دارم. من عاشقتم.

                              niniweblog.com

چقدر خوبه   تو    رو   دارم                چقدر خوبه که اینجایی

تویی معنای دوست داشتن              تو که بی وقفه زیبایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارمان
13 فروردین 91 18:31
سلام اگه میشه عکس الان رهاروبذارین باتشکر