رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

7ماه و 17 روزگی

1391/1/30 16:48
نویسنده : مامان مژگان
254 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

من نباشم کی تو  رویا موهاتو ناز میکنه

                              کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه

راست بگو من  اگه نباشم اخمای پیشونی تو

                              کی می آد دونه دونه با حوصله باز میکنه

من نباشم کی می آد ،تورو تا خورشید ببره

                             کی میگه حقا همیشه باتوئه

 

             واسه ی خاطر تو جون می ده پشت پنجره

من اگه نباشم

کی واسه همیشه تورور می پرسته          

                                        کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تورو می ذاره روی دو تا چشماش

                                        کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم  من اگه نباشم

دختر قشنگ مامان

این هفته رفتیم خونه ی عمه مهناز.حسابی بهت خوش گذشت.رفتار پارمیدا خیلی جالب بود هم دوست داشت هم خیلی بهت حسادت می کرد.هر کی که بهت توجه میکرد یا باهات بازی میکرد باید با اون هم همون بازی رو میکرد.

تاحالا وقتی می نشوندیمت باید دور و برت بالشت می ذاشتیم که اگه افتادی ،زمین نخوری اما تو این هفته دیگه نیازی به بالشت نیست وخودت رو میتونی نگه داری و راحت بشینی .

این هفته خیلی اشتیاق به خرج می دادی تا غذات رو خودت بخوری واسه همین من غذاهای جامد رو می ذارم جلوت تا بتونی با دستای کوچیکت بخوری این هم نتیجه اش:

 

 

قربون اون نگاه نازت برم.

دختر خوشگل مامان،از بعد عید تاحالا یاد گرفتی که با شیر خوردن بخوابی انگار تازه نوزاد شدی.واسه من هم خوبه چون دیگه مجبور نیستم به سختی بخوابونمت.

رقصیدن هم یاد گرفتی ،خیلی بامزه ست هم ایستاده می رقصی هم نشسته.مامان عاشقته،کوچولوی دوست داشتنیه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای رها
30 فروردین 91 23:45
سلام خانوم زحمتکش و خوش سلیقه من. @}; ازب ممنونم که وقت می ذاری و لحظات زیبای زندگیمون رو ماندگار می کنی . دخترمون واقعا ناز و شیرین شده و من تو همون چند ساعتی که تو اداره هستم دلم واسه شماها حسابی تنگ می شه و لحظه شماری می کنم واسه خونه اومدن . بیشتر موظب خودت باش . من و رها خیلی دوست داریم .