رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

اولین ها در دوران بارداری

1390/5/20 12:19
نویسنده : مامان مژگان
224 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اولین بار که رفتم سونوگرافی تاریخ 21بهمن 1389روز پنج شنبه بود خداروشکر همه چیز مرتب و حالت خوب خوب بود.اولین باری که رفتم و صدای قلبت رو شنیدم روز سه شنبه 17 اسفند 1389 بود می تونم بگم این بهترین و زیباترین صدایی بود که در عمرم شنیدم صدای ضربان قلبت خیای تند بود مثل ضربان قلب یک گنجشک.قربونت برم که این حس زیبا رو به من دادی.خدایا سپاس تو را که این همه خوشبختی به من دادی.

               niniweblog.com

 

عزیزم اولین باری که تکونت رو حس کردم روز 21 فروردین 1390 بود تازه از دانشگاه اومدم خونه به پشت خوابیده بودم داشتم باهات حرف می زدم بهت گفتم تنبل یه تکونی به خودت بده من خیلی نگرانم دقیقا همون موقع ضربه ای مثل نبض شدید روی شکمم حس کردم از خوشحالی گریه کردم و همون لحظه به بابا هم زنگ زدم این خبر رو بهش دادم. 


 

                           niniweblog.com  

در روز یکشنبه 28 فروردین 1390 وقتی رفتم به سومین سونوگرافی فهمیدم که دختری .

                                   Its A Girl picture

 

 

 

در حالیکه همه بهم می گفتند شبیه خانم های هستم که پسر زاییدند البته زیاد برای من وبابا فرق نمی کرد ولی من یه کم دوست داشتم دختر باشی.خیلی از شنیدنش خوشحال شدم همون شب به همه زنگ زدم و به همه خبردادم.

                                niniweblog.com

                                 

دختر گلم اولین باری که تکونت رو بقیه هم دیدند واز رو لباسم پیدا بود17 اردیبهشت 1390روز شنبه بود.

 

 

                           niniweblog.com

اولین بار که خبر بارداریم رو به خونواده مامان دادم روز تولد پدرجون چهارشنبه 13بهمن 1389 بود نمی دونی چقدر از شنیدنش خوشحال شدند پدرجون می گفت این بهترین هدیه ایی که تا حالا گرفته.از اون روز شروع کردند به لوس کردن من .خیلی بهم خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)